През февруари 2014 бензиностанции Газпром се представиха пред обществеността в България посредством билборд кампания, наречена "Добре Дошли". Тази OOH кампания символично отбеляза предствянето на верига бензиностанции Газпром, както и компанията. Основната цел на дружеството беше да представи бензиностанции Газпром като модерна марка, чиято цел е да комуникира приятелски с клиентите си, предлагайки им, широка гама от продукти и услуги, включително висококачествени масла, широка гама от премиум продукти, свежи напитки и изискана храна, както и безупречно качество на обслужване. Независимо от това, че бензиностанции Газпром поставиха нов стандарт относно качеството на продуктите и услугите на българския пазар, компанията работи непрекъснато по подобряване на всички сегменти на бизнеса си, наред с мрежата от бензиностанции, която се разраства всеки ден.