По заместване за гр. Пловдив
Задължения и отговорности:
- Контролира настоящите и планира бъдещите продажби - изготвяне стратегии и ежемесечни оперативни планове за продажби;
- Участва в разработването и изпълнението на текущите и перспективни планове за развитие продажбите на корпоративни клиенти;
- Изпълнява ежемесечни таргети, съобразно одобрените оперативните планове;
- Организира и осъществява срещи с настоящи и потенциални клиенти;
- Участва активно в привличането на нови и обслужването на настоящи корпоративни клиенти;
- Изготвя ежеседмични справки относно проведени срещи, сключени договори и реализирани продажби;
- Контролира навременни плащания на настоящи клиенти и предприема мерки за предотвратяване на неправомерни претенции;
- Анализира и проучва условията на конкуренцията, участва активно в разширяването на клиентската база и лоялността в отношенията с настоящите клиенти.
Изисквания и компетенции за позицията:
- Висше икономическо образование;
- Професионален опит по специалността - минимум 3 г.;
- Умения да установява и поддържа ефективни работни взаимоотношения;
- Доказани аналитични, комуникативни и организационни умения;
- Умения за работа под напрежение;
- Способност за динамична работа в екип;
- Ориентация към постигане на резултати;
- Проактивност;
- Отлична компютърна грамотност: /OS Windows/Word, Excel, Internet, e-mail, SAP/, работа със специализираните софтуерни приложения, поддържани от Работодателя;
- Владеене на английски език писмено и говоримо, /руски /сръбски език ще се счита за предимство/;
- Опит в сферата на търговията и опит в сектора с горива ще се счита за предимство;
- Свидетелство за управление на МПС.
Ние предлагаме: срочен трудов договор по заместване с НИС Петрол ЕООД, мотивираща работна атмосфера, 20 дни платен годишен отпуск, конкурентно възнаграждение, участие в мотивационни системи.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани като поверителни и ще бъдат използвани само за целите на подбора.